sunnuntai 23. tammikuuta 2011

Maksalaatikolla saat unelmavartalon

Moikka Emma

Pahoittelen, kun en ole saanut aikaiseksi kirjoittaa sulle takaisin aikaisemmin. Ajatus ei oo oikein kulkenut nämä hiustenpidennykset päässä.

Jostain syystä olen saanut paljon katseita kadulla näiden hiusten ansiosta. Nyt joku pikkusielu siellä ihmettelee, miksi otin tämän raadon päähäni kun sitä niin kritisoin. Sitä ihmettelen minäkin. Toisaalta sain reuhkan ilmaiseksi ja autoin ystävää hädässä. Pääni toimi nimittäin harjoittelijapäänä kampaajaopiskelijaystävälleni. Sain moppina toimivan tukan lisäksi hyvän mielen. Sekä paljon epätoivottua ihailua. Eräs finninaamainen teinari (joo, mä näin ne sun finnit sieltä pakkelikasan alta) tuli Alepassa ihailemaan mun "sika ihania hiuksia" ja kertomaan, kuinka "sika hyvä" blogi mulla oli. Ja kun kysyit, miksi lopetin entisen blogini, niin vastaus on juuri sinunlaistesi urpojen takia. Ei edes maksalaatikkoa saa rauhassa ostaa.

Olen lukenut Mungolifea. En kyllä tiedä syytä miksi. Joo, onhan se ihan jees että sanotaan asioita suoraan, mutta kyllä siitäkin klonkusta paistaa läpi itsekeskeisyys. Ja kuka keksii blogilleen nimen, joka on latinaksi "Herpeslife"? (Mungo = Herpestes mungo) Katsokaa vaikka sanakirjasta. Panisin minäkin, jos en epäilisi hänellä olevan sukupuolitautia.

En tehnyt mitään uuden vuoden lupauksia, koska saan jo tarpeekseni muiden sellaisista. En jaksa enää yhtään Facebook-statusta, jossa luvataan laihtua, kuntoilla enemmän tai pitää tipaton tammikuu. Ei kukaan näitä lupauksia kuitenkaan pidä. Kesään mennessä kaikki 500 Facebook-ystävääni ovat yhtä lihavia, yhtä huonossa kunnossa ja yhtä alkoholisoituneita kuin aina ennenkin. Minä mukaan lukien.

Eipä tällä kertaa muuta.

Anna





















Ps. Nyt kun päästiin aiheeseen "laihtuminen", niin mitä mieltä itse olet? Mikä on mielestäsi paras keino saada paino kuriin? Miksi ihmiset haluavat aina vain laihtua?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti