keskiviikko 26. tammikuuta 2011

Pitää olla pikkasen plaiha!

Rakas Anna,

En ole muutamaan päivään ehtinyt kirjoittaa, on ollut niin kova kiire. Ei mulla oikeastaan ole mitään ihmeellistä ollut, kunhan olen työnteon lisäksi vain lähinnä sekstaillut, syönyt ja nukkunut.

Kysyit laihduttamisesta. Ei, en ole eläessäni ollut laihdutuskuurilla. Enkä aio koskaan ryhtyäkään. Elämäntapani ovat aina olleet tervehenkiset. Syön kyllä joka päivä jotain hyvää, oli se sitten suolatikkuja tai viinerin. Olen aina ollut solakka, koska olen ymmärtänyt painonhallinnan yksinkertaisen kaavan: kuluta se mitä syöt.

Liikun joka päivä työmatkat kävelen tai pyöräilen. Niiden lisäksi olen löytänyt vielä yhden loistavamman tavan välttää ylimääräiset sentit vyötäröllä: nuorempi ja viriili poikaystäväni auttaa päivittäin hyötyliikunnan harrastamisessa ;)

En ihannoi yltiölaihuutta, mutta en yltiöläskiyttäkään. Jukka Pojan sanojakin muuttaisin niin, että pitää olla pikkasen plaiha. Ennemmin hoikka kuin hirveä tankkeri. Mutta kaikista parasta on painonkin suhteen kulkea kultaista keskitietä.

Voimia loppuviikkoon,
Emma



Ps. Oletko koskaan käynyt kirpparilla ostoksilla tai myymässä? Kaverini ehdotti hiljattain ostosreissua, mutta itse en suostu sinne kaikenmaailman kirppukasojen sekaan menemään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti